Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Pinchuk I$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Pinchuk I. Ya. Community mental health teams for people with mental isorders: a pilot project in Ukraine [Електронний ресурс] / I. Ya. Pinchuk, Iu. V. Yachnik, A. K. Ladyk-Bryzgalova // Архів психіатрії. - 2016. - Т. 22, № 4. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsuh_2016_22_4_3
| 2. |
Pinchuk I. Ya. Psychological recovery and social integration of veterans in Ukraine [Електронний ресурс] / I. Ya. Pinchuk, Iu. V. Yachnik, A. K. Ladyk-Bryzgalova, L. O. Bulakhova // Архів психіатрії. - 2017. - Т. 23, № 1. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsuh_2017_23_1_3
| 3. |
Tabachnikov S. I. Psychological, clinical and instrumental-laboratory methods for the diagnosis of the usage of psychoactive substances by somatic patients in the practice of family medicine [Електронний ресурс] / S. I. Tabachnikov, I. Ya. Pinchuk, Ye. M. Kharchenko, O. S. Osukhovska, О. Yu. Tabachnikov, V. B. Mazbits, A. M. Chepurna, V. I. Salden, T. V. Tovalovych, N. O. Mykhalchuk // Архів психіатрії. - 2018. - Т. 24, № 4. - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsuh_2018_24_4_14
| 4. |
Huzyk N. M. Ways and methods of quality improvement of military education [Електронний ресурс] / N. M. Huzyk, K. I. Lishchynska, O. S. Petruchenko, I. V. Pinchuk, O. V. Tereshchuk // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 177(1). - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(1)__27
| 5. |
Tabachnikov S. I. Criteria for diagnostics and treatment of somatic patients who use psychoactive substances in the practice of family medicine [Електронний ресурс] / S. I. Tabachnikov, I. Ya. Pinchuk, Ye. M. Kharchenko, N. O. Mykhalchuk, A. M. Chepurna, I. F. Zdoryk // Архів психіатрії. - 2019. - Т. 25, № 1. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsuh_2019_25_1_5
| 6. |
Pinchuk I. O. Analysis of the current state of forming intending primary school teachers’ foreign language communicative competence in the process of professional training [Електронний ресурс] / I. O. Pinchuk // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 1. - С. 61-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2020_1_9
| 7. |
Pinchuk I. Y. Occupational stress in healthcare workers during a COVID-19 pandemic [Електронний ресурс] / I. Y. Pinchuk, V. Y. Pishel, M. Y. Polyvianaia, Y. V. Yachnik, V. V. Virchenko // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 4. - С. 196-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2021_26_4_30 Під час пандемії COVID-19 значне професійне і психоемоційне навантаження відчувають медичні працівники. Професійний стрес сприяє емоційному вигоранню, може викликати тривогу, депресію та інші психопатологічні симптоми, впливати на якість медичної допомоги. Це зумовлює необхідність визначення факторів, що сприяють виникненню професійного стресу в медиків, з метою розробки шляхів і методів його подолання. Мета дослідження - визначення соціально-психологічних чинників, асоційованих з професійним стресом у медичних працівників під час пандемії COVID-19 в Україні. З використанням спеціально розробленої анкети проведено онлайн-опитування 1100 медичних працівників з усіх регіонів України. Анкетування здійснювали в період карантину протягом трьох тижнів, з 30.03.2020 до 21.04.2020 рр. Основну частину респондентів становили жінки (79,9 %). Вік опитаних: до 30 років - 179 (16,2 %), від 31 до 60 - 824 (75,0 %), понад 60 років - 97 (8,8 %), серед них лікарів - 695 (63,1 %), медичних сестер - 236 (21,5 %), більше третини - лікарі сімейної медицини. Безпосередньо допомогу хворим з COVID-19 надавали 170 (15,5 %) осіб. Аналіз результатів анкетування дозволив визначити особливості реагування медичних працівників на ситуацію у зв'язку з COVID-19 і виділити значущі для більшості респондентів емоційні й поведінкові фактори, асоційовані зі стресом. У ході дослідження отримано відповіді на питання щодо оцінки ризиків, пов'язаних з розповсюдженням, зараженням і смертю від коронавірусу. Визначено найбільш значущі фактори, що впливають на виникнення стресу в медичних працівників. Поряд з цим встановлено фактори, що сприяють подоланню стресу. Для подальшого статистичного аналізу всі респонденти були розподілені на 2 групи залежно від рівня тривоги/страху. Порівняння цих груп за соціо-демографічними показниками здійснювали за допомогою <$E chi sup 2>-критерію Пірсона. Статистично значущих відмінностей між групами за всіма соціодемографічними індикаторами, окрім віку, не виявилося. Тобто тільки віковий фактор мав вплив на рівень тривоги/страху в медичних працівників у зв'язку з COVID-19 (p << 0,05). Порівняльний аналіз оцінки вираженості стресу в групах проводили з використанням U-критерію Манна-Уїітні. Встановлено, що медичні працівники зі значною тривогою/страхом мають високий ризик розвитку професійного стресу під час пандемії COVID-19 (p << 0,01). У висновку обгрунтовано необхідність розробки і впровадження заходів профілактики професійного стресу в медичних працівників в умовах сучасної епідемічної ситуації.
| 8. |
Hrona N. Soft Skills Development in Future Primary School Teacher's Training [Електронний ресурс] / N. Hrona, O. Vyshnyk, I. Pinchuk // Educational challenges. - 2022. - Vol. 27, Iss. 2. - С. 79-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2022_27_2_9
|
|
|